Opći uvjeti pružanja usluga kod uređenja interijera i eksterijera

 

  1. OPĆE ODREDBE

Prihvaćanje ponude od strane investitora predstavlja sklapanje Ugovora o izvršenju usluge između CREATIVE TOURISM INDUSTRY d.o.o., sa sjedištem u Vodnjanu, Ulica Giuseppe Garibaldi 17, OIB: 21171279416 kao izvršitelja (dalje: CTI) i Investitora kao naručitelja usluge. Strane su suglasne da će CTI u roku koji je određen ponudom izvršiti određene usluge, a Investitor će za to platiti određenu cijenu, sve kako je definirano ponudom.

Ukoliko Investitor od CTI traži izvršenje usluga koje nisu definirane ponudom, strane su suglasne da će sklopiti aneks Ugovora u kojem će biti definirani ti poslovi.

CTI se obvezuje isporučiti kvalitetan i atraktivan dizajn, koji će poštivati arhitekturu i postojeće zadane elemente, ali i ponuditi nova rješenja u skladu sa modernim zahtjevima i vlastitim vizijama, a poštujući želje, vizije i potrebe investitora gdje god je to moguće odnosno kad god su one u skladu sa definiranim projektnim zadatkom, temeljnim principima dizajna i pravilima struke, te izraditi projekt u fazama uz aktivno sudjelovanje Investitora, onako kako je to definiranom ovom ponudom i ovim Općim uvjetima.

 

  1. PRAVA I OBVEZE CTI

CTI i Investitor se obvezuju zajednički definirati projektni zadatak, što uključuje odradu inicijalnog sastanka (bilo u sjedištu CTI ili preko zoom video poziva ili običnim telefonskim razgovorom) i ispunjavanje te dostavu svih popratnih materijala potrebnih za izradu projektne dokumentacije.

 

CTI je dužno u dogovorenom roku osmisliti i izraditi cjelokupni dizajn i projektnu dokumentaciju, te ga prezentirati Investitoru. Ukoliko Investitor nije u potpunosti zadovoljan, CTI se obvezuje napraviti sve potrebne preinake koje su opravdane i odnose se na predefinirani projektni zadatak, a sve u sklopu prvotno dogovorene cijene. U idejnom dijelu projekta, Investitor posjeduje parvo na prikaz zatečenog stanja objekta, dva do tri nova tlocrtna rješenja s dispozicijom namještaja, stilskim karakteristikama (koje prikazuje moodboard) i 3D model odabranog rješenja od potonja tri s realističnim prikazima prostora (renderima). 3D projekt se definira nakon odabira tlocrtnog rješenja. Sve dodatne izmjene koje Investitor zatraži i ne odnose se na ranije definirano rješenje biti će smatrane i naplaćene kao dodatni trošak. Investitor će svu navedenu dokumentaciju od CTI zaprimiti u prezentacijskom formatu (PDF).

CTI će Investitoru priložiti i idejnu tehničku dokumentaciju, tehničke nacrte dispozicije rasvjetnih tijela, elektronskih uređaja te pozicije vode prema odabranom dizajnerskom rješenju. Navedena dokumentacija nije službeni instalatersko-inženjerski projekt, već idejno rješenje kojim se Investitor/Izvođač mogu voditi u provedbi projektnog zadatka ili izradi glavne instalaterske projektne dokumentacije ukoliko je ona potrebna.

CTI će investitoru uz idejnu projektnu dokumentaciju dostaviti i popis te prijedloge opreme/
proizvoda/usluge s naznačenom cijenom, fotografijom proizvoda te imenom dobavljača ili tvrtke koja navedeni proizvod/opremu/uslugu nudi.

Ukoliko projektni zadatak podrazumijeva dodatne usluge koje izlaze van domene ponude usluga CTI (npr. statičarski izračuni, arhitektonski projekti, nadopuna glavne projektne dokumentacije, građevinska procjena, dizajnerski projekti eksterijera), CTI zadržava pravo kontaktiranja i angažiranja treće strane/stručnog suradnika u svrhu izvršenja zadatka s čime je dužno unaprijed obavijestiti i upoznati Investitora. Dodatne usluge stručnih suradnika biti će zasebno naplaćene i odrađene prema dogovoru s Investitorom.

 

CTI je dužno Investitora obavještavati i pružati mu sve informacije vezane uz provedbu projekta dizajna interijera (i eksterijera ukoliko je to ugovoreno) – poslati mu sve ponude (ponude dobavljača),prijedloge (popis opreme) i radnu dokumentaciju (tehničke nacrte), obavijestiti ga o svim troškovima i rokovima isporuke, pratiti i informirati o svim fazama izvedbe projekta ukoliko je isto ugovoreno praćenjem projekta. Svu komunikaciju s Investitorom, trećim stranama/izvođačima/dobavljačima/pružateljima usluga potrebno je provesti u pisanom tekstualnom obliku (mailovima).

 

CTI će prema finalnom odabiru opreme i potvrdi Investitora, u ime Investitora kontaktirati dobavljače, ukoliko je tako dogovoreno, naručiti odabrane proizvode te pratiti i obavještavati Investitora o isporuci narudžbe. Isporučeni proizvod/usluga treće strane/dobavljača, njegova kvalitetate uvjeti isporuke nisu odgovornost CTI. CTI će pri koordinaciji sa trećim osobama poduzeti sveracionalno potrebne radnje da se usluge trećih osoba izvedu kvalitetno i u skladu sa projektom ipravilima struke, uvijek štiteći interese Investitora.

 

Ukoliko u izvedbeni dio projektnog zadatka ulazi dobava opreme, materijala i/ili određene vrste građevinsko-obrtničkih radova, svi Izvođači radova trebaju biti legitimni stručni suradnici ili gospodarski subjekti koji posluju po svim pravilima struke i poštuju sve zakonom definirane pravno-poslovne odnose. CTI nije odgovorno za rad trećih osoba angažiranih na projektu već, ovisno osadržaju usluge, ono predlaže sklapanje ugovora između istih i Investirora, koordinira njihov rad uodnosu na potrebe projekta u cjelini te posreduje (u odnosu na izvršenje svojih usluga) u ime i zaračun Investitora prema istima u skladu s uputama Investitora i potrebama projekta u cjelini. CTI jedužno napraviti i dostaviti svu potrebnu dokumentaciju Izvođaču radova projekta (detaljno razrađene stolarske nacrte s sugestijom boja i materijala te naznačenim funkcijama, nacrte oblaganja podnihi zidnih površina, idejna rješenja pozicije rasvjete, prekidača, utičnica, vode i elektronskih uređaja)ukoliko je tako dogovoreno. Istu je Investitor, kao i Izvođač dužan provjeriti i potvrditi. Za sve uslugei pripremne poslove (pripremne izmjere potrebne za izradu i izvedbu ponude/narudžbe – za svu opremu i elemente koji se rade po mjeri, sve potrebne građevinsko-obrtničke poslove koje projekt iziskuje) treće strane (dobavljača/izvođača) koje ista obavlja samostalno, CTI nije odgovorno zamoguće pogreške i nepravilnosti, već je to odgovornost treće strane.

 

Svi nacrti tehničkih specifikacija (stolarski/instalaterski) nastali od strane CTI idejna su projektna rješenja i podliježu mogućim promjenama predodređenim pravilima struke: stolarski dizajnerski nacrt nije gotova krojna mapa već pripremna dokumentacija po kojoj stolar razrađuje ponudu i radi stolarski projekt – tehnički nacrti dispozicije struje, vode i rasvjete nisu gotovi projekti elektro i vodo instalacija već pripremna dokumentacija za glavni instalaterski projekt ili dokumentacijska smjernica za Izvođača navedenih radova.

 

  1. PRAĆENJE PROJEKTA

Ukoliko Investitor dogovori sa CTI i praćenje izvedbenog dijela projekta, CTI je obvezno isplanirati, organizirati i kontrolirati sve potrebne radove u svrhu izvršenja izvedbenog dijela projektnog zadatka. Istovremeno, CTI treba redovito obavještavati i informirati Investitora o poduzetim i obavljenim poslovima ukoliko drugačije nije dogovoreno. CTI se obvezuje izići na teren i popratiti sve radove u toku, te o istima informirati Investitora ukoliko drugačije nije dogovoreno. Svu komunikaciju između CTI i Investitora tokom izvedbenog dijela projekta potrebno je održavati komunikacijskim kanalima koji podržavaju tekstualni/pisani trag (ne bi li došlo do dezinformacija, nejasnoća ili problema u prenošenju poruka). Praćenje projekta naplaćuje se prema dogovoru s Investitorom te kompleksnosti projektnog zadatka.

 

  1. PRAVA I OBVEZE INVESTITORA

Investitor se obvezuje pripremiti sve potrebne podatke, materijale i informacije neophodne za izvršenje zatražene usluge, u dogovorenom roku ili o eventualnom novom roku pravodobno pismeno obavijestiti CTI. Ukoliko Investitor kasni s predajom istih, CTI zadržava pravo produljiti dogovorene rokove za izradu projekta.

Ako Investitor prepusti dokumente (fotografije, nacrte, projektnu dokumentaciju itd.) CTI-u,
CTI koristi iste pod pretpostavkom da je Investitor ovlašten za njihovu uporabu i da pri preradi
i korištenju nisu povrijeđena prava trećeg. Obveza Investitora je da prije dostavljanja projektne dokumentacije izvrši provjeru istih, jer CTI ne preuzima odgovornost za moguće pogreške i izmjene, te nedostatke nastale u provedbi ili nepotpunjavanju projektne dokumentacije. Sav materijal koji se može prenijeti elektronskim putem (e-mail) Investitor treba dostaviti na taj način.

Investitor može odrediti okvirni budžet za provedbu projektnog zadatka dizajna interijera i prije početka izrade projekta. Budžet je potrebno podijeliti na dio predodređen ponudom za navedene usluge, dio predodređen za troškove opremanja, te dio predodređen za provedbu svih vrsta izvedbenih radova (građevinsko – obrtničke radove) ukoliko iste projektni zadatak zahtjeva. Također, ovisno o veličini i kompleksnosti projekta, Investitor može odlučiti da će se budžetiranje raditi, budžet mijenjati i prilagođavati tijekom same izrade projekta, kroz više faza izrade, u komunikaciji i suradnji sa CTI.

Investitor je dužan imenovati osobu ili osobe koje su ovlaštene davati upute CTI u ime Investitora ukoliko on to želi, ili je on u tome onemogućen ili spriječen.

 

Investitor je dužan izvijestiti CTI ukoliko na ponuđenom projektu već surađuje s drugim dizajnerom/izvođačem/pružateljem usluga. U tom je slučaju Investitor obvezan obavijestiti CTI i prenijeti mu sve potrebne informacije te proslijediti dokumentaciju (nacrte, ponude) nastalu u suradnji s trećim stranama/suradnicima (dizajnerima/izvođačima/dobavljačima), a koja se direktno odnosi ili nadovezuje na izvedbu usluge koju obavlja CTI.

Investitor je u tijeku radnog procesa obavljanja usluge od strane CTI dužan zaprimiti i pročitati
te potvrditi i pratiti svu dokumentaciju (u koju ulaze ponude dobavljača/izvođača, dizajnersku
dokumentaciju idejnog i izvedbenog dijela projekta, idejna rješenja, tlocrte i instalacijske nacrte, popis opreme, troškovnike i svu popratnu dokumentaciju i informacije vezane uz provedbu naručene usluge) koju zaprimi od istog. U slučaju pogreške i nepažnje Investitora tokom potvrde proslijeđene dokumentacije, CTI ne odgovara za nastalu štetu, dodatni trošak, nemogućnost povrata ili izmjene narudžbe.

Ukoliko Investitor tokom radnog procesa koji obavlja CTI samostalno potvrdi i pod svojom
nadložnosti izvede određene radove, izmjene, nadogradnje ili narudžbe, o istima je dužan na vrijeme obavijestiti CTI. CTI će u skladu s promjenama nastaviti projektni zadatak.

Investitor zadržava pravo finaliziranja svih odluka i potvrde završnog izbora. CTI ima pravo sugerirati i konzultirati Investitora, ali konačnu odluku donosi Investitor sam. U slučaju da CTI, prema svom najboljem iskustvu i znanju, smatra da određeno rješenje ili odluka donesena od strane Investitora nije u skladu sa pravilima struke ili bitno narušava dizajnerska rješenja koja su u nekoj od prethodnih faza izrade projekta prihvaćena od strane Investitora, CTI ne odgovara i ne jamči za nastale promjene, odabranu opremu, rad dobavljača/izvođača/suradnika prema vlastitom izboru, izmjene inicijalne projektne ideje i moguće nepravilnosti nastale samostalnom odlukom Investitora.

Investitor ima pravo ukazati na nedostatke i zahtijevati njihovo ispravljanje u razumnom roku
ukoliko se isti odnose na uslugu dogovorenu i potvrđenu ponudom od CTI. Za sve nepravilnostii pogreške nastale u izvedbenom dijelu projekta od strane izvođača/dobavljača, CTI ne odgovara.

 

  1. PLAĆANJE

Prihvaćanjem ponude dizajnerskih usluga Investitor je dužan podmiriti avansni dio u iznosu od 50% ukupne cijene usluge definirane ovom ponudom. Preostali dio cijene Investitor je dužan podmiriti nakon dostave projekta u digitalnom (i papirnatom) obliku u roku od 7 dana od dostavljanja istog.

 

  1. REKLAMACIJE

Investitor je dužan pregledati napravljeno nakon izvršenja usluge i najkasnije u roku od 7 dana
reklamirati eventualne nedostatke. Sve reklamacije nakon ovog roka se neće uvažiti, a ispravke, ukoliko ih CTI prihvati odraditi, će se dodatno naplatiti.

CTI se obvezuje ispraviti sve eventualne pogreške ako su iste reklamirane u zadanom roku i ako su opravdane.

Sve reklamacije opreme/proizvoda/usluga nastalih tokom izvedbenog dijela projektnog zadatka od treće strane, nisu odgovornost CTI već uvjeta isporuke i poslovanja istih tj. dobavljača/izvođača. CTI sugerira i predlaže moguće dobavljače/izvođače prema potrebama i određenom budžetu Investitora ali ne odgovara za izradu, kvalitetu te sam finalni proizvod/uslugu istih. CTI će pri koordinaciji sa trećim osobama poduzeti sve racionalno potrebne radnje da se usluge trećih osoba izvedu kvalitetno i u skladu sa projektom i pravilima struke, uvijek štiteći interese Investitora.

U slučaju problema, nemogućnosti povrata ili krivo isporučene robe CTI može asistirati i pomoći pronaći rješenje ukoliko je problem opravdan, samo za vrijeme trajanja projekta.

 

  1. OSTALO

Obveza CTI-ja je štiti poslovnu tajnu Investitora kao i njegove podatke te ih nema pravo stavljati na raspolaganje trećima, osim ako drugačije nije dogovoreno.

Svi napravljeni materijali projektnog zadatka dizajna interijera i eksterijera su u vlasništvu CTI, koji na iste ima sva prava intelektualnog vlasništva. Prihvaćanjem ponude Investitor je suglasan i pristaje na uvjete suradnje u okviru izrade i provedbe projektnog zadatka dizajna interijera i eksterijera.

Projekt se izrađuje u fazama i za svaku fazu CTI će dostaviti na vrijeme sav potreban materijal

Investitoru i predložiti termin održavanja sastanka na kojemu će se razgovarati o predloženim

rješenjima iz te faze. Ukoliko Investitor želi određene promjene na rješenja koja su mu predložena od strane CTI, obrazložiti će čim detaljnije kakve promjene predlaže, po potrebi potkrijepiti određenim materijalima (slikama, primjerima i slično) te će CTI pristupiti implementaciji dogovorenih promjena, kao i izradi daljnih dizajnerskih rješenja koja nisu bila predmet izrade za predmetnu fazu odnosno sastanak, a koja će se potom analizirati na slijedećem dogovorenom sastanku. Sastanci se održavaju idealno u studiju CTI, a mogu se održavati i na daljinu putem Zooma ili običnog telefonskog razgovora, ovisno o želji i mogućnostima Investitora.

 

U prvoj fazi izrade idejnog rješenja uključena je i izrada nekoliko karakterističnih pogleda (npr. kuhinje, spavaće sobe, dnevnog boravka, kupaonice i sl.), tj. nekoliko mogućih idejnih stolarskih ili gotovih rješenja (za ormare, rješenja iznad i pored kreveta, kuhinjske elemente, police, tv elemente i sl.), tako da klijent dobije bolji uvid u tlocrtna rješenja budući da se u pogledima dobiva i dimenzija visine, širine i dužine elemenata. Pogledi se izrađuju u visokokvalitetnim 3d vizualizacijama (renderima). Kroz same poglede izrađuju se i dvije do tri različite stilske i kolorističke varijante kako bi se definirao osnovni stil i ugođaj samog prostora.

U slijedećoj fazi izrade idejnog rješenja pristupa se izradi preostalih 3d vizualizacija u vidu fotorealističnih rendera interijera (i eksterijera ukoliko je ugovoreno) svake prostorije. Renderi se izrađuju u visokoj rezoluciji sa ciljem da što realnije prikažu definirano idejno rješenje. Radi tehničkih ograničenja samih programskih alata postoji mogućnost da pojedini elementi (komad namještaja, opreme ili dekoracije) u renderu nisu identični realnošću već je prikazana njihova što bliža alternativa. Također, CTI koristi kalibrirane monitore prema industrijskim standardima kako bi prikaz boja bio točan. To znači da ukoliko klijent dostavljene materijale gleda na monitoru koji nije kalibriran prema industrijskom standardu i/ili je općenito niže kvalitete postoji mogućnost da će prikaz boja na takvom monitoru biti neprecizan sa većim ili manjim odstupanjima od definiranog prikaza od strane CTI (koji bi bio vidljiv na ispravno kalibriranom monitoru).

Izvan dogovorenih sastanaka komunikacija se u pravilu odvija putem maila, a iznimno telefonskim pozivom ukoliko se radi o hitnoći. Ukoliko se radi o izvanrednoj situaciji koja iziskuje brz odgovor, rješenje problema, hitnu povratnu informaciju ili intervenciju, CTI se obvezuje odgovoriti/javiti u najkraćem mogućem roku.

Investitor odobrava CTI pravo na fotografsku dokumentaciju realiziranog, izvršenog projektnog zadatka (po završetku izvedbe projekta) kao i korištenje istih fotografija na vlastitoj web stranici i društenim mrežama.